2011. január 30., vasárnap

ihlet nélkül...:(


Sajnos ez az év nem indult túl jól számomra(gyöngyözésileg). Az első két hétben nem is volt a kezemben gyöngy, most is igazából csak különböző mintákat szedtem elő és azokat fűzögetem azt remélve, hogy közben talán visszatalálok önmagamhoz.

Elsőként egy régi tervemet sikerült megvalósítani, megtanultam 15-ös kásával "ferdehorgolni." Nem mondom, hogy gyors sikerélmény volt, de kihívásnak pont megfelelt. Mindenben Zsuzska  szemléletes leírását követtem, s a végére összejött.  Zsuzska karkötőmintája alapján rajzoltam egy 8 szemes nyakláncmintát is és azt is megfűztem, de  egyelőre nem mutatom, mert szeretnék hozzá készíteni még egy jáde köves medált is.




A második karkötő pedig ajándék lesz egy "pillangó imádó" lánynak, aki egy hét múlva  a sógornőm lesz. (ha addig meg nem gondolja magát:)
Talán a szélére kellene még egy egyszerű pikós díszítés de erre még alszom egyet!:)

A mintákért hálás köszönet Zsuzskának és Framboise-nak!

Végül megmutatnám Nektek, hogy miért is szorult háttérbe mostanság a gyöngyözés.
Ő itt az én Pearl márkájú:) fuvolám.Igazából ő az oka mindennek!!!
Hosszú idő után ugyanis végre újra kézbe vettem és úgy döntöttem, hogy adok magamnak egy utolsó esélyt és megpróbálom a zeneművészeti főiskolát.Szóval a napjaim nagy részét mostanság a gyakorlás tölti ki.Remélem, hogy eredményes lesz!:)
A kép minőségéért bocsánat, de nem igazán fotogén a drága.:)))

24 megjegyzés:

Lerika on 2011. január 30. 18:46 írta...

Nagy gratula a kitartásodhoz, mert egyik munka sem egyszerűen "összedobom" típus!!!!!!!!

Perl - Eni on 2011. január 30. 19:26 írta...

Elöször is szurkolok neked a zenemüvészeti iskolához!
A munkáid mindíg elkápráztatnak!!!

Böbe on 2011. január 30. 19:39 írta...

Gratula a 15-ös horgoláshoz. Nekem ez még gondolatban is nagyon rémisztő. Szurkolunk a sulihoz :))))))

MickTaylor on 2011. január 30. 20:44 írta...

Én úgy gondolom ihlet nélkül is remekül sikerült ez a két karkötő!
Nekem tetszik!
A "drágát"pedig mindenképpen jó fényviszony mellett,vaku nélkül fényképezném!
Sok sikert kívánok a muzikális vonalhoz!

Nikol on 2011. január 30. 22:01 írta...

A pillangós kari, így "simán" is mutatós, a horgolt kari meg egyszerűen csodálatos! Sok sikert kívánok a felvételihez, szorítok hogy sikerüljön!! :) :)

Szikati on 2011. január 31. 0:40 írta...

A karkötők csodásak, megérte mindkettő a fáradságot. A sógornőjelölt imádni fogja a pillangósat. Én nem tennék rá semmit, ez így tökéletes. Ami pedig a zenét illeti...hajrá, nagyon szurkolok Neked!!!

Las Creaciones de Boricua on 2011. január 31. 2:12 írta...

Beautiful bracelets!!!!!!!!!

ekszerlada on 2011. január 31. 6:01 írta...

Hűha kérem:))CSináld csak:))A zene a legszebb dolog a világon,hajráááá:))

N Zsuzsa on 2011. január 31. 7:43 írta...

Nagyon ügyes és bátor vagy! Nekem is nagyon tetszik régóta a horgolt kari, de még nem mertem belevágni!!
A lepkés is fantasztikus!!

Piky73 on 2011. január 31. 11:01 írta...

Szerintem amiket alkottál igazán szépséges darabok!!! S nem kevésbé időigényesek!!!
Nagyon szorítok a Zeneművészetihez!!!

Tiszi on 2011. január 31. 18:58 írta...

Szeretnék én ihlet nélkül ilyeneket fűzni. :D Gratulálok a kitartásodhoz amivel a karkötőt meghorgoltad!!!

Maya on 2011. január 31. 21:37 írta...

Ilyen az amikor ihlettelen vagy, te lány, ezek nagyon munkás darabok, és nem mellesleg szépségesek. Hú, a felvételihez kitartás, drukkolok neked!!!

Monessa on 2011. január 31. 21:43 írta...

Szuper mindkét alkotás! Grat! :)Sok sikert a zenéhez! :)

Unknown on 2011. január 31. 23:48 írta...

Csodálatos minden munkád, akár ihletett, akár nem! Én is nagyon szorítok a Zeneművészetihez!!!

Köszönöm szépen Enikő!:) Sajnos már lejárt a szavazási határidő, és még én is nehezen igazodtam el, a blogban közzé kellett tenni a felhívást és a linket be kellett küldeni a megadott e-mail címre. De azért köszönöm, köszönjük!:)

Zsófi on 2011. február 2. 10:55 írta...

Hát legyen az egész év ilyen "ihlettelen", és akkor mindvégig csodás ékszerekben gyönyörködhetünk, sikert kivánok mindenhez amit szeretnél:)

Sandrux Bisutería on 2011. február 3. 14:00 írta...

Que maravilla de pulseras, sobre todo la primera me encanta!!!!!

Molnar Nusi on 2011. február 6. 18:34 írta...

Nagyon szorítok Neked a Főiskolához. remélem sikerülni fog, és ha végzel a gyöngy akkor is megvár!
Nagyon szép mind a két karkötőd is, és nem kis munka volt!

Gizus on 2011. február 7. 13:04 írta...

Szia! Gyere játszani és hívj magaddal minél több embert!
Nagyon szépeket készítesz!
Látogass el szappanos blogomba, ott megtalálod a játékot!
Üdv Gizus

Kriszta on 2011. február 13. 17:52 írta...

Ha ilyen az ihlettelenséged, kiváncsi vagyok az ihletes időszakodra. Szerintem mindegyik fantasztikus!!!! Imádok nálad nézelődni!

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" on 2011. február 19. 16:56 írta...

Gyönyörű lett és örülök, hogy nem adtad fel. Gratulálok!

Renáta on 2011. március 7. 17:34 írta...

Szia!
Nézz be hozzám
http://ekszerkreativ.blogspot.com
Remélem hoz egy kis ihletet :)

Hobbi-Tünde on 2011. március 29. 21:07 írta...

Én is hasonló hajóban vagyok :(. Csodálatosak a karkötőid! Sok sikert kivánok a főiskolához, szerintem ha nagyon akarod és teszel is érte biztosan sikerül :)!

Tiszi on 2011. március 31. 20:37 írta...

Hoztam neked egy virtuális ölelést. Hátha vissza csábítalak az ékszerek világába "Egy jó szó"-val. ;) Hiányoznak a szépségeid!!!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

Névtelen írta...

Ettől a "ferdehorgolt" karkötőtől leesett az állam. Megyek és összeszedem. Gratulálok!!!!

 

Enikő gyöngyei Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template