2011. augusztus 3., szerda

Életjel:)






Kedves Lányok!

Először is hadd köszönjem meg mindenkinek, aki gondolt rám az elmúlt időszakban!

Ha jól látom januárban jelentkeztem be utoljára....tyű, hát jó sok minden történt azóta!

Ezek közül  mindenképpen a legfontosabb dolog  az volt , hogy június végén sok-sok betegeskedés és egyéb nehézség ellenére  sikerült a felvételim a Zeneművészeti Főiskolára.
Utána következett még egy kis izgalom az eredményhirdetésig, de most már biztosan mondhatom, hogy szeptembertől újra "visszaülök az iskolapadba", amit már nagyon-nagyon várok! Fantasztikus tanárom lesz, akitől biztosan örömmel fogok tanulni!:)
( A zenesarokba felraktam az egyik felvételi darabomat. Ugyan nem én játszom ezen a felvételen , de ha van kedvetek, hallgassátok meg! :))

De hogy a gyöngyökről is szóljak egy kicsit (hiszen  a látszat ellenére ez még mindig egy gyöngyös blog), elmondhatom , hogy végre újra fűzök.
Az első lökéseket Vezsuzsitól kaptam, akit mind alkotóként, mind emberként  nagyon szeretek. Az eredmény fentebb látható! Semmi különös színösszeállítás, de nagyon jó volt fűzni! Köszi Zsuzsi!

Persze azóta már hímeztem is, de ezeket az ékszereket még nem sikerült fotózni. A héten talán arra is sor kerül!

Viszont egy régi gyöngyökkel vagy inkább ásványokkal kapcsolatos tervemet is elkezdtem megvalósítani.

Tulajdonképpen amióta elkezdtem  ásvány befoglalásokkal foglalkozni, azóta  hiányoltam egy olyan helyet, ahol az összes fontos alapanyagot be lehet szerezni. S mivel ilyet nem találtam, hát gondoltam, csinálok egyet!:)

Egyelőre alakulóban van a dolog, de igyekszem a saját tapasztalataim alapján olyan dolgokat beszerezni, amik az ásványbefoglalásokhoz mindenképpen elengedhetetlenek, és természetesen jó minőségűek!

Amit már most is találhattok a boltocskámban: alapanyagokat, amikre varrni lehet (lacy,ultrasuede, filc) ,kiváló minőségű fém karkötő alapok, ragasztók, és egy pár fajta ásványgyöngy.


A palettát folyamatosan bővítgetni fogom, és itt a blogomban mindig jelzem majd, ha új termék érkezik!

És hát van nekem egy facebook-os oldalam is, amit már több, mint fél éve készítettem, és bármily hihetetlen az Enikő gyöngyei címen találjátok.:) Ide gyűjtögettem össze az ásványos ékszereim egy részét , de legtöbben szerintem nem is tudnak a létezéséről.:)

A boltocskámat itt találjátok: http://alkotokboltja.hu/search?sort=relevancia&q=konvalinka

Mindannyiótokat szívesen látom!

Jó fűzőcskézést! :)






15 megjegyzés:

Bandrea's Beads on 2011. augusztus 3. 20:04 írta...

Örülök, hogy újra itt vagy és gyönyörködhetek a szép ékszereidben!!! Szívből gratulálok a felvételihez!!!

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! on 2011. augusztus 3. 20:29 írta...

A sulihoz GRATULÁLOK!A munkáid gyönyörűek!

Edit on 2011. augusztus 3. 20:45 írta...

Nagyon örülök hogy újra itt vagy, és hogy Zsuzsinál személyesen is találkoztunk. Remélem máskor is jössz majd. Addig gyönyörködöm a sok szépségben amiket alkotsz.
A bolt pedig fantasztikus ötlet!

Juli on 2011. augusztus 3. 22:50 írta...

Szia Enikő!
Gratulálok a felvételidhez, sikeres tanulmányokat kívánok! Én is örülök, hogy újra itt vagy, várom/várjuk az újabb szépségeidet! :)
Gratula a boltodhoz is, már én is bekukkantottam, nagyon jó ötlet, klassz dolgok vannak már most is nálad!

tita on 2011. augusztus 3. 23:14 írta...

Maravillosos.besos

Vervian on 2011. augusztus 4. 12:49 írta...

Csodálatos visszatérés! Már nagyon hiányoztál!!! :-)

LUJZA Gyöngyei on 2011. augusztus 4. 15:54 írta...

Örülök, hogy újra láthatom majd az ásványos ékszereidet, amiket nagy élvezettel nézegettem mindig. A felvételidhez pedig gratulálok! A boltodba is be fogok majd nézni, főleg azért, mert régóta fáj a fogam fém karkötő alapra, meg persze a különleges ásványokat is nagyon szeretem. :) Alíz

Maya on 2011. augusztus 4. 21:36 írta...

De jó újra hallani rólad :))
A felvételidhez nagy gratula itt is!
A boltocskádat már nézegetem :)

Molnar Nusi on 2011. augusztus 4. 21:39 írta...

Nagyon örülök, hogy újra látlak, kipihenten, vidáman, és teli örömmel.
Nagyon szépeket alkottál visszatérésedre. Nagyon jó ötlet a boltod, és máris olyan dolgok vannak benne, amit sokan hiába keresnek.
A befoglalásaidban csodálatos ásványokat láttunk, most majd mi is könnyebben hozzájutunk.
Szívből gratulálok a felvételidhez, ezzel biztos egy régi vágyad valóra válik.

Judit on 2011. augusztus 5. 7:44 írta...

Éljen a suli, a gyöngy és éljél Te is!! Lássuk, amit látnunk kell! Fűzzél hamar, hamar és mutogasd magad! Puszika: Judit:)

Enikő on 2011. augusztus 6. 11:52 írta...

Lányok!
Köszönöm szépen , hogy nem feledkeztetek meg rólam, annak ellenére , hogy ilyen hosszú időre eltűntem!
Mostantól egészen biztosan gyakran fogom frissíteni az oldalam és a boltocskám kínálatát is.
Örülnék minden kedves véleménynek, javaslatnak!
Szép hétvégét mindannyiótoknak!:)

Millefiori on 2011. augusztus 10. 14:14 írta...

Juj de jó , hogy újra fűzöl!!!

vezsuzsi on 2011. augusztus 17. 8:09 írta...

:) köszönöm :)

Tiszi on 2011. augusztus 23. 20:45 írta...

Jé, elmegyek nyaralni és most rakod fel? Igaz, jobb később mint soha. Szerintem igenis Enikős szép színekkel fűzted őket és szépek lettek. :) De azért várom már a hímzettet is. ;)

LUCY on 2011. szeptember 12. 8:56 írta...

Bellisimo trabajo....extraordinario....

 

Enikő gyöngyei Copyright © 2008 Black Brown Art Template by Ipiet's Blogger Template